Når kunden ikke forstår hvem du er ...

"Vi har brug for at blive bedre til projektledelse"
Sådan indledtes dialogen til hvad der siden er blevet vores Operating Model.

En projektdirektør i et internt agency havde identificeret, at hans projektledere skulle blive bedre projektledere. Da vi dobbeltklikkede på opgaven, viste det sig, at projektederne var ganske kompetente, men at det var deres evne til at kommunikere med kunderne, der haltede. Du kan være verdens dygtigste i dit felt, hvis ikke dine kunder forstår det, er det ligegyldigt.

Kontakt os ganske uforpligtende her og hør mere om, hvordan deres Net Promoter Score (kundetilfredshedsundersøgelse) gik fra 4,1 til 4,7 på en 5 skala.
Leaders International ApS
Tuborgvej 5 | DK-2900 Hellerup I +45 31 506 502

Skal vi kontakte dig? Klik her.

Lyst til at blive inspireret?

Så send os din email og vi kvitterer med et spændende nyhedsbrev med kvalitet og kant hvert kvartal. Du kan altid afmelde igen, men vi er ret sikre på, at du ikke får lyst.
© 2014 - Leaders International ApS - CVR: 35809120 Email